Модель методичної системи навчання генетики в 10 класі за програмою «Біологія і екологія»
Анотація
Мета. Стаття присвячена розробці теоретичної моделі методичної системи навчання генетики в 10 класі, визначенню складових кожного елемента системи та зв’язків між ними на основі теоретичного аналізу змісту освітньої програми з біології і екології для 10 класу, вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, положень концепції Нової української школи. Методи. Аналіз, синтез, моделювання. Результати. Авторами запропонована модель методичної системи навчання генетики в 10 класі за новою програмою з позицыъ окремого і цілого та зв’язків між елементами системи. Висновки. Між елементами методичної системи існують зв’язки, ці зв’язки набувають нових якостей, якщо ця система включена як компонент у систему взаємодії учителя й учня. Важливим чинником функціонування методичної системи є оптимальне поєднання всіх її елементів.
Ключові слова: методична система, інноваційні технології, форми навчання, методи, засоби.
Посилання
Biolohiia i ekolohiia 10–11 klasy. Riven standartu. Navchalna prohrama dlia zakladiv zahalnoi serednoi osvity. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (Last accessed: 21.02.2018).
Matiash N.Iu., Verbytskyi V.V., Kozlenko O.H., Korshevniuk T.V. Navchannia biolohii u starshii shkoli na akademichnomu rivni. Kyiv: Pedahohichna dumka, 2013. 228 p.
Hurzhii A. Informatyzatsiia osvity i problemy stvorennia kompiuternykh prohramno-pedahohichnykh zasobiv navchannia. Osvita Ukrainy. 2013. No. 23. P. 7–10.