Завантажити Інформаційний лист № 2
Вельмишановні колеги!
Організаційний комітет VII з’їзду Всеукраїнської асоціації біологів рослин та XIV Міжнародної наукової конференції «Фактори експериментальної еволюції організмів», присвяченої 140-річчю від дня народження видатного генетика і селекціонера академіка В.Я. Юр’єва, повідомляє, що за рішенням Оргкомітету Вашу статтю прийнято до публікації в збірнику наукових праць «Фактори експериментальної еволюції організмів» (ISSN 2415-3826 (Online), ISSN 2219-3782 (Print)).
VII з’їзд Всеукраїнської асоціації біологів рослин та XIV Міжнародна наукова конференція «Фактори експериментальної еволюції організмів» відбудуться 15–20 вересня 2019 р. у м. Київ (Україна).
Організатори
Організаторами цих наукових заходів є Українське товариство генетиків і селекціонерів ім. М.І. Вавилова (УТГіС), Інститут молекулярної біології і генетики НАН України та ДУ «Інститут харчової біотехнології та геноміки НАН України».
Заїзд, реєстрація та поселення учасників відбудуться 15 вересня 2019 р. Реєстрація учасників конференції буде проводитися 15 вересня 2019 р. з 900 до 1900 в Інституті молекулярної біології та генетики НАН України.
Місце проведення
Відкриття конференції відбудеться 16 вересня 2019 р. в Інституті молекулярної біології і генетики НАН України (м. Київ, вул. Заболотного, 150). 17 вересня 2019 р. на базі Національного ботанічного саду ім. М.М. Гришка НАН України (м. Київ, вул. Тімірязєвська, 1) буде відбуватися VII з’їзд Всеукраїнської асоціації біологів рослин (ВУАБР). Всі інші дні конференція буде проходити на базі Інституту молекулярної біології і генетики НАН України.
Транспорт
Безпосередньо до м. Києва можна доїхати залізничним, автомобільним та авіатранспортом.
Від залізничного вокзалу до місця проведення конференції, Інституту молекулярної біології та генетики НАН України, вул. Заболотного, 150, можна дістатися маршрутним таксі №507 (від Південного залізничного вокзалу) до зупинки «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича» або ж метро до станції «Іподром», а звідти тролейбусом №11 або маршрутним таксі №507 до зупинки «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича».
У випадку, якщо Ви прилетіли авіатранспортом, то від аеропорту «Бориспіль» до залізничного вокзалу м. Києва можна доїхати маршрутними таксі Sky Bus (https://skybus.kiev.ua/ua/airport.html) або поїздом сполученням «Бориспіль-Аеропорт – Київ-Пасажирський» (див. графік руху поїздів), а відтак – до місця проведення конференції (див. вище). З аеропорту «Київ» (Жуляни) можна доїхати маршрутними таксі №461 чи №718, або автобусом №56 до Одеської площі, а звідти – до місця проведення конференції тролейбусом №11 або маршрутним таксі №507 до зупинки «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича».
Також, можна скористатися послугами таксі, зателефонувавши за номерами 838, 292, 571, 902, UBER 9988 тощо.
Проживання
Учасники конференції можуть самостійно забронювати місця для проживання у розташованих поблизу місця проведення конференції готелях (орієнтовна вартість проживання 400-750 грн. на добу):
- Готель «Голосіївський»
- Готель «Мир»
- Міні-готель «Sky Home Голосіївський»
- Міні-готель Roshe
- Апарт-готель Comfort House hotel, тощо .
Крім того, для учасників є можливість замовити місця для проживання у 4-ох, 3-ох та 2-х-місних номерах гуртожитку-готелю аспірантів НААН України за адресою: м. Київ, пров. Жуковського, 6. Орієнтовна вартість проживання за одну добу складає 150-250 грн. Місця для проживання у гуртожитку-готелі бронює Оргкомітет відповідно до Ваших заявок, за наявності місць. Гуртожиток розташований у 10 хвилинах пішої ходи до станції метро «Васильківська», від якої можна дістатися до станції «Іподром», а відтак – скористатися тролейбусом №11 або маршрутним таксі №507, доїхавши до зупинки «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича».
Вартість проживання у гуртожитку-готелі аспірантів НААН України (станом на 10.06.2019 р.)
Тип номера |
Вартість за ліжко-місце, грн |
|
Перший день проживання |
Наступні дні проживання |
|
1-місний* |
432 |
360 |
2-місний* |
288 |
240 |
3-місний |
218.40 |
168 |
4-місний |
156 |
120 |
Примітка. * – Кількість одномісних та двомісних номерів обмежена
Оплата проживання та харчування здійснюється за рахунок учасників конференції.
Увага! Просимо Вас своєчасно подбати про бронювання житла, а також заздалегідь придбати зворотні квитки. У випадку, якщо Ви не надішлете інформацію про потребу бронювання житла у гуртожитку-готелі до 7.07. 2019 р., Оргкомітет не може гарантувати поселення.
Екскурсія та дружня вечеря
Для учасників конференції заплановано екскурсію у Національний ботанічний сад ім. М.М. Гришка НАН України.
Крім того, Оргкомітет розглядає можливість проведення інших екскурсій.
19 вересня 2019 р. відбудеться дружня вечеря. Додаткові витрати, пов’язані з участю в екскурсії та дружній вечері, учасники сплачуватимуть під час реєстрації.
Реєстраційний внесок (для членів УТГіС та ВУАБР – 150 грн., для інших учасників – 200 грн.) вноситься при реєстрації. До нього входить: бронювання житла, організаційні витрати, друк програми конференції, кава-брейки.
Наукова програма конференції включає пленарні та секційні доповіді, а також стендові повідомлення в рамках кожної секції:
- Еволюція геномів у природі та експерименті
- Загальна та популяційна генетика
- Молекулярна генетика та геноміка
- Прикладна генетика і селекція
- Генетика людини та медична генетика
- Аналіз та оцінка генетичних ресурсів
- Молекулярні та клітинні біотехнології
- Екогенетика
- Біоінформатика та комп’ютерна біологія
- Історія біології, питання викладання генетики, селекції та еволюційної теорії
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!
Бажаючим представити пленарні доповіді прохання заявити про це, надіславши реєстраційну форму упродовж не більше 3 тижнів з часу отримання другого інформаційного листа (не пізніше 7 липня 2019 р.).
Крім того, учасникам конференції, які бажають представити пленарну або секційну доповіді, але не подали матеріалів у збірник праць «Фактори експериментальної еволюції організмів», слід надіслати заповнену реєстраційну форму, а також тези заявленої доповіді до 7 липня 2019 року.
Вимоги до оформлення тез:
Обсяг тез до 1 сторінки А4 (297 х 210 мм) із полями: ліве 30 мм, інші – 20 мм, шрифт Times New Roman, 12 pt, вирівнювання «за шириною», міжрядковий інтервал «одинарний», абзацний відступ – 1 см. Списку використаної літератури не подавати.
ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
ЧЕБОТАР С.В.
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Одеса, Україна,
Селекційно-генетичний інститут – Національний центр насіннєзнавства та сортовивчення НААН України, Одеса, Україна,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
[1 порожній рядок]
НАЗВА ТЕЗ
[1 порожній рядок]
Текст тез.
Оплата за друк тез складає 60 грн. і сплачується додатково до Організаційного внеску під час реєстрації.
Кінцевий варіант переліку пленарних доповідей визначає Оргкомітет.
Усні доповіді
Представлення доповіді: мультимедійні презентації на основі програми Microsoft PowerPoint. Файл з презентацією надається учасником конференції перед початком роботи секції. Регламент: для доповіді на пленарному засіданні надається до 30 хв., на секційних засіданнях – до 15 хв., враховуючи час для відповідей на запитання.
Стендові доповіді
Вимоги до оформлення стендових доповідей (постерів):
- Рекомендований розмір стендової презентації – формат А0 (841х1189 мм).
- Рекомендований розмір заголовка доповіді – не менше 100 пт, розмір тексту – не менше 22–24 пт, міжрядковий інтервал – 1,5.
- Заголовок оформляється так: перший рядок (чи кілька рядків при необхідності) – назва роботи великими літерами; другий (чи кілька рядків при необхідності) – ініціали та прізвище(ща) автора (авторів), третій рядок – назва установи, закладу, організації повністю; четвертий рядок – адреса установи, закладу, організації повністю. Якщо робота виконана авторами з двох чи більше установ, то почергово наводиться інформація про кожну установу.
- Текст стендової доповіді має бути структурованим і включати наступні розділи: «Вступ», «Матеріали і методи», «Результати та обговорення», «Висновки», «Література». Речення слід робити короткими, конкретними, однозначними, використовувати максимум графічного матеріалу і мінімум тексту.
- Рисунки повинні бути чіткі, з підписами та розшифрованими умовними позначеннями. У тексті повинні бути посилання на всі рисунки.
Робочі мови конференції: українська, англійська, російська.
Прохання до 7 липня 2019 р. заповнити реєстраційну форму (див. додаток) і надіслати на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (прохання правильно вказувати електронну адресу!!!).
З урахуванням поданої у реєстраційній формі інформації буде сформовано наукову програму конференції, яку до 1 вересня 2019 року буде представлено на веб-сторінці Товариства (utgis.org.ua), а друкований примірник програми буде вручено при реєстрації.
Просимо Вас обов’язково підтвердити приїзд та участь у роботі конференції, Вашу і/або Ваших співавторів, супроводжуючих осіб, а також необхідність бронювання місць у гуртожитку-готелі. У разі, якщо така інформація не надійде до 7 липня 2019 р., Оргкомітет не може гарантувати включення Вашої доповіді в програму конференції, а також місця для проживання у гуртожитку-готелі.
Контактні телефони:
+З8(044)5260798 – Кунах Віктор Анатолійович, голова Оргкомітету (загальні організаційні питання);
+З8(097)4725З50 – Дробик Надія Михайлівна, заступник голови Оргкомітету (усі організаційні питання, пов’язані з підготовкою конференції та її проведенням; публікація збірника наукових праць «Фактори експериментальної еволюції організмів);
+З8(096)З182З87 – Голубенко Анастасія Володимирівна, учений секретар УТГіС, секретар Оргкомітету (формування програми конференції, запрошення для учасників конференції, організаційні питання під час проведення конференції);
+З8(044)5260798, +З8(050)8406ЗЗ4 – Пороннік Оксана Олександрівна, секретар Оргкомітету (підготовка усієї необхідної документації та обладнання для проведення конференції; оплата оргвнесків, публікацій та членських внесків УТГіС);
+З8(095)З977З70 – Приваліхін Сергій Миколайович, секретар Оргкомітету, учений секретар ВУАБР (питання, пов’язані з організацією та проведенням VII з’їзду Всеукраїнської асоціації біологів рослин, інші організаційні питання);
+З8(097)871З598 – Горюнова Інна Іванівна, член Оргкомітету (питання, пов’язані з організацією та проведенням VII з’їзду Всеукраїнської асоціації біологів рослин, проведенням екскурсій, інші організаційні питання);
+З8(098)1065912 – Плоховська Світлана Григорівна, член Оргкомітету (питання, пов’язані з організацією та проведенням VII з’їзду Всеукраїнської асоціації біологів рослин, проведенням екскурсій, інші організаційні питання).
З питань бронювання місць у гуртожитку-готелі (за потреби отримати додаткову інформацію або змінити інформацію, вказану у реєстраційній формі) прохання звертатись до Голубенко Анастасії Володимирівни, секретаря Оргкомітету; тел.: +З8(096)З182З87.
Будемо раді бачити Вас у Києві!
Додаток
РЕЄСТРАЦІЙНА ФОРМА УЧАСНИКА
VII з’їзду Всеукраїнської асоціації біологів рослин та XIV Міжнародної
наукової конференції «Фактори експериментальної еволюції організмів»
15–20 вересня 2019 р., м. Київ, Україна
Прізвище, ім’я, по-батькові |
|
Місто, країна |
|
Назва організації |
|
Адреса організації (країна, індекс, місто, вулиця, будинок) |
|
Посада |
|
Науковий ступінь |
|
Вчене звання |
|
Телефон (з кодом країни, міста, або кодом мобільного оператора) |
|
|
|
Назва доповіді |
|
Автори* |
|
Cекція |
|
Форма доповіді (пленарна, секційна, стендова, участь без доповіді) |
|
Потреба у сертифікаті |
|
Супроводжуюча (-чі) особа (-и), прізвище, ім’я, по-батькові |
|
Потреба у бронюванні житла у гуртожитку-готелі / тип номера |
|
Дата заїзду |
|
Дата виїзду |
|
Примітка. * – Якщо у роботі конференції беруть участь декілька авторів однієї доповіді (статті), то в реєстраційній формі прізвище доповідача обов’язково підкресліть. Це полегшить підготовку програми конференції.
Заповнена на кожного учасника реєстраційна форма подається в електронному вигляді на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. у форматі .docx або .rtf до 7 липня 2019 року. Назви файлів слід давати за прізвищем учасника із зазначенням номера секції, наприклад: Kravets_1_regform.doc.