Завантажити Інформаційний лист №2
Вельмишановні колеги!
Організаційний комітет ХІ з’їзду Українського товариства генетиків і селекціонерів імені М.І. Вавилова та асоційованої із з’їздом ХХ Міжнародної наукової конференції «Фактори експериментальної еволюції організмів», присвяченої 120-річчю від дня народження Ервіна Чаргаффа і 135-річчю від народження Германа Джозефа Мюллера, запрошує взяти участь у конференції та з’їзді.
Організатори
Організаторами цих наукових заходів є Українське товариство генетиків і селекціонерів ім. М.І. Вавилова (УТГіС) та Інститут молекулярної біології і генетики НАН України.
Місце проведення
ХІ з’їзд УТГІС імені М.І. Вавилова, та асоційована із з’їздом ХХ Міжнародна наукова конференція «Фактори експериментальної еволюції організмів» відбудуться 22–26 вересня 2025 р. у м. Київ (Україна) на базі Інституту молекулярної біології і генетики НАН України.
Конференцію та з’їзд буде проведено в змішаному форматі.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Реєстраційний внесок (для учасників офлайн) – 300 грн. вноситься при реєстрації. До нього входить: організаційні витрати, друк програми конференції, кава-брейки.
Реєстрація:
Реєстрація делегатів з’їзду та учасників конференції буде проводитися 22 вересня 2025 р. з 900 до 1700 в Інституті молекулярної біології і генетики НАН України за адресою м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 150, а також в електронному форматі.
НАУКОВА ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
включає пленарні та секційні доповіді за наступними напрямами:
- Еволюція геномів у природі та експерименті
- Загальна та популяційна генетика
- Молекулярна генетика та геноміка
- Прикладна генетика і селекція
- Генетика людини та медична генетика
- Аналіз та оцінка генетичних ресурсів
- Молекулярні та клітинні біотехнології
- Екогенетика
- Біоінформатика та комп’ютерна біологія
- Історія біології, питання викладання генетики, селекції та еволюційної теорії
Пленарні доповіді
Регламент для доповіді на пленарному засіданні надається до 30 хв., враховуючи час для відповідей на запитання. Представлення доповіді: мультимедійні презентації на основі програми Microsoft PowerPoint. Файл з презентацією надсилається учасником конференції перед початком пленарного засідання на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Кінцевий варіант переліку пленарних доповідей визначає Оргкомітет.
Секційні доповіді
Представлення доповіді: мультимедійні презентації на основі програми Microsoft PowerPoint. Файл з презентацією надсилається учасником конференції перед початком роботи секції на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Регламент для доповіді на секційних засіданнях – до 15 хв., враховуючи час для відповідей на запитання.
Стендові доповіді
Вимоги до оформлення стендових доповідей (постерів):
- Рекомендований розмір стендової презентації – формат А0 (841х1189 мм).
- Рекомендований розмір заголовка доповіді – не менше 100 пт, розмір тексту – не менше 22–24 пт, міжрядковий інтервал – 1,5.
- Заголовок оформляється так: перший рядок (чи кілька рядків при необхідності) – назва роботи великими літерами; другий (чи кілька рядків при необхідності) – ініціали та прізвище(ща) автора (авторів), третій рядок – назва установи, закладу, організації повністю; четвертий рядок – адреса установи, закладу, організації повністю. Якщо робота виконана авторами з двох чи більше установ, то почергово наводиться інформація про кожну установу.
- Текст стендової доповіді має бути структурованим і включати наступні розділи: «Вступ», «Матеріали і методи», «Результати та обговорення», «Висновки», «Література». Речення слід робити короткими, конкретними, однозначними, використовувати максимум графічного матеріалу і мінімум тексту.
- Рисунки повинні бути чіткі, з підписами та розшифрованими умовними позначеннями. У тексті повинні бути посилання на всі рисунки.
Просимо звернути УВАГУ!
Усім, хто бажає представити пленарні та секційні доповіді необхідно заявити про це, обов’язково надіславши реєстраційну форму не пізніше 31 липня 2025 року (шаблон реєстраційної форми подано в кінці цього інформаційного листа).
Учасникам конференції, які бажають представити пленарну або секційну доповіді, але не подали матеріалів у збірник праць «Фактори експериментальної еволюції організмів», слід надіслати заповнену реєстраційну форму, а також тези заявленої доповіді до 31 липня 2025 року.
Вимоги до оформлення тез
Обсяг тез до 1 сторінки А4 (297 х 210 мм) із полями: ліве 30 мм, інші – 20 мм, шрифт Times New Roman, 12 pt, вирівнювання «за шириною», міжрядковий інтервал «одинарний», абзацний відступ – 1 см. Списку використаної літератури не подавати. Назви файлів слід давати за прізвищем першого автора із зазначенням номера секції, наприклад: Kravets_1_tezy.docx.
Оплата за друк тез складає 150 грн. і сплачується додатково на розрахунковий рахунок УТГіС ім. М.І. Вавилова: м. Київ, АТ «Райффайзен банк» МФО 300335, ЄДРПОУ 21676925, IBAN UA113003350000000026001247064 із зазначенням прізвища тільки першого автора або сплатити скарбнику товариства.
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
ЧЕБОТАР С.В.
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Одеса, Україна,
Селекційно-генетичний інститут – Національний центр насіннєзнавства та сортовивчення НААН України, Одеса, Україна
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
[1 порожній рядок]
НАЗВА ТЕЗ
[1 порожній рядок]
Текст тез.
Кінцевий варіант переліку пленарних доповідей визначає Оргкомітет.
Просимо до 31липня 2025 р. заповнити реєстраційну форму (див. додаток) і надіслати на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (при надсиланні листів ОБОВ’ЯЗКОВО уважно перевіряйте правильність написання електронної адреси).
З урахуванням поданої у реєстраційній формі інформації буде сформовано наукову програму конференції та з’їзду, яку на початку вересня 2025 року буде представлено на веб-сторінці Товариства (utgis.org.ua) та надіслано у Viber-групу Factors_Conference_2025.
Просимо Вас обов’язково підтвердити участь у роботі конференції, Вашу і/або Ваших співавторів. У разі, якщо така інформація не надійде до до 31липня 2025 р., Оргкомітет не може гарантувати включення Вашої доповіді у Програму конференції.
Контактні телефони:
+38(044)2000357 – Кунах Віктор Анатолійович, Твардовська Мар’яна Остапівна;
+38(096)3182387 – Голубенко Анастасія Володимирівна;
+38(097)4725350 – Дробик Надія Михайлівна;
+38(097)5449672 – Прокоп’як Мар’яна Зіновіївна.
До зустрічі на науковому зібранні!
Додаток
РЕЄСТРАЦІЙНА ФОРМА УЧАСНИКА
ХІ з’їзду УТГіС ім. М.І. Вавилова
та асоційованої із з’їздом
ХХ Міжнародної наукової конференції
«Фактори експериментальної еволюції організмів»
22–26 вересня 2025 р., м. Київ (Україна)
Прізвище, ім’я, по-батькові |
|
Місто, країна |
|
Назва організації |
|
Адреса організації (країна, індекс, місто, вулиця, будинок) |
|
Посада |
|
Науковий ступінь |
|
Вчене звання |
|
Телефон (з кодом країни, міста, або кодом мобільного оператора) |
|
|
|
Назва доповіді |
|
Автори (доповідача підкреслити) |
|
Cекція (номер, назва) |
|
Форма доповіді: (пленарна*, секційна, стендова, участь без доповіді) |
|
Формат доповіді: очна або дистанційна |
|
Потреба у сертифікаті** |
|
Потреба у бронюванні житла у гуртожитку / тип номера |
|
Дата заїзду |
|
Дата виїзду |
|
* – пленарні доповіді узгоджуються Оргкомітетом
** - сертифікат видається фактичному доповідачу або колективу авторів
Заповнена на кожного учасника реєстраційна форма подається в електронному вигляді на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. у форматі .docx або .rtf до 31 липня 2025 року. Назви файлів слід давати за прізвищем учасника із зазначенням номера секції, наприклад: Kravets_1_regform.doc.